Технологии
Усещане като никое друго
Изпитайте ново ниво на удоволствие от шофирането с новия Outlander. Два електрически мотора и модерен бензинов двигател работят хармонично заедно, за да оптимизират производителността и представянето
Максимална увереност при шофиране
Outlander впечатлява с няколко технологични системи, които ви осигуряват по-голяма безопасност при шофиране: системата Super All Wheel Control (S-AWC) предлага изключителна стабилност, 12,3-инчов цифров инструментален панел предоставя визуален достъп до всички елементи, а иновативната функция за управление на скоростта на автомобила само с педала на газта прави шофирането на дълги разстояния по-удобно.
Нашата най-добра система за задвижване на всички колела досега
Новият Outlander предлага най-модерната и мощна 4x4 PHEV система на пазара, резултат от повече от 50 години EV опит и 80 години ноу-хау за задвижване на всички колела.
Открийте какво прави новия Outlander толкова уникален
В основата на новия Outlander е усъвършенстваното PHEV задвижване, което увеличава пробега на автомобила и осигурява напълно безпроблемно ускорение.
Плавната работа на двигателя също така осигурява още повече спокойствие и тишина в интериора. 4-цилиндров 2,4-литров MIVEC двигател работи в синергия с два електродвигателя, разположени на предната и задната ос, за да осигурят обща системна мощност 306 к.с. и водещ в своя клас общ автономен пробег от над 800 км.
Задвижващата батерията сега е с 60% по-голям капацитет - 22.7 kWh в сравнение с тази на Eclipse Cross PHEV. Разположена под пода, за да не заема от интериорното пространство, както и за да понижи центъра на тежестта за по-голяма безопасност и контрол. Новият Outlander идва с внедрена усъвършенствана система за охлаждане на батерията по време на нормално зареждане, с която инженерите гарантират удължаването на нейния полезен живот.
Увеличеният капацитет на батерията разширява обхвата на шофиране до 86 км. чист електрически пробег и 113 км. EV пробег в градски условия (по WLTP) и намалява броя на зарежданията. При нормално зареждане, времето за пълно зареждане варира от 6,5 ч. до 13 ч., в зависимост от скоростта на зарядния ток (8А - 6,5 ч.; 10А - 10 ч.; 16А - 6,5 ч.) и до 80% заряд за приблизително 32 минути при бързо зареждане.
Outlander предлага три различни PHEV режима на работа на хибридната система. Водачите могат ръчно да контролират състоянието на зареждане на батерията и лесно да превключват между EV режим, сериен хибриден режим и паралелен хибриден режим за оптимална производителност за всяко пътуване.
EV /Електрически режим Двата електрически мотора задвижват автомобила с енергия от батерията за изцяло електрическо и безшумно шофиране с нулеви емисии на СО2 и без разход на гориво при скорост до 135 км/ч. |
|
|
Сериен хибриден режим В сериен хибриден режим електрическите двигатели задвижват автомобила. Освен това, електричество се генерира от бензиновия двигател чрез генератора и се подава в батерията. Бензиновият двигател произвежда електричество, когато зарядът на батерията е нисък, за да повиши мощността или да подобри ускорението при изкачвания по наклон. |
Паралелен хибриден режим При по-висока скорост, например на магистрала или при изпреварване, бензиновият двигател поема задвижването на автомобила, докато електрическите двигатели осигуряват подкрепа в случаите, когато е необходима по-висока мощност. |
|
Twin Motor S-AWC - Super All Wheel Control е патентована от Mitsubishi Motors система за задвижване на четирите колела с два електродвигателя и електронно управление.
Динамиката на шофиране на Outlander се контролира от усъвършенствана 4х4 Super All Wheel Control, разработена за условията на рали Париж-Дакар™ и Световния рали шампионат™. Системата значително подобрява управлението и стабилността на автомобила, като непрекъснато и безпроблемно контролира движението му по време на ускорение, завиване и спиране.
Електрически мотор на всяка ос осигурява по-добро сцепление и стабилност, както и по-бърза реакция на въртящия момент. Електрическите двигатели също подобряват производителността чрез по-добро разпределение на задвижващата мощност между предната и задната ос - нещо, което конвенционалната 4WD система не може да постигне.
Антиблокиращата спирачна система (ABS) предотвратява блокирането на колелата при рязко спиране или при спиране върху хлъзгави пътни настилки. В комбинация с активен контрол на стабилността (ASC), водачът поддържа контрол, може да заобикаля потенциални препятствия и да избягва сблъсъци.
Active Yaw Control (AYC) подобрява поведението на автомобила при завиване чрез оптимално разпределяне на задвижващите и спирачните сили към лявото и дясното колело.
Тъй като Outlander има електрически мотор на всяка ос, системата за задвижване на всички колела с два двигателя освобождава механичното заключване на предните и задните колела, което позволява на автомобила да постигне идеално разпределение на задвижването. Това подобрява сцеплението и производителността чрез овладяване на триенето на гумите.
Независимо дали се движите по градски улици, криволичещи планински пътища или пресечени офроуд пътеки, S-AWC осигурява стабилност и контрол, позволявайки на шофьорите да се справят с разнообразна среда с лекота и допринася за безопасно и удобно ежедневно шофиране.
Безусловно и сигурно удоволствие от шофирането
Новият Outlander разполага със седем избираеми режима на шофиране. Всеки режим осигурява оптимално управление в зависимост предпочитания стил на шофиране и пътните условия. Персонализирайте изживяването си със селектора на режим на шофиране, който ви дава увереност за справяне с всякакви терени. Просто завъртете диска и изберете една от седемте настройки, показани на мултиинформационния дисплей. От гладък асфалт до грапав чакъл, всеки режим осигурява максимално сцепление и контрол.
NORMAL е настройката по подразбиране, която може да се използва за широк диапазон от условия на шофиране по асфалтирани пътища, като сухи или мокри повърхности. Тя предлага добър баланс между безопасност, характеристики на шофиране и икономия на гориво. |
![]() |
![]() |
ECO поддържа екологично шофиране и е идеален за спокойно шофиране в градския трафик. Дори когато натиснете педала на газта докрай, автомобилът ускорява постепенно и плавно. |
POWER е подходящ за изпреварване по магистрала или ускоряване, за да се включите в магистралата. Този режим осигурява най-бързото ускорение и максимизира усещането за силно и отзивчиво ускорение, типично за автомобили с електрическо задвижване. |
![]() |
![]() |
TARMAC е идеален за динамични и взискателни условия на шофиране по павирани пътища. Той предлага бърза реакция на газта за мощно ускорение и бърза реакция на кормилното управление за оптимално завиване по криволичещи пътища. |
GRAVEL е проектиран за оптимално представяне на неасфалтирани пътища, като например чакълени пътища. Той предлага високо сцепление и стабилност при офроуд условия. |
![]() |
![]() |
SNOW осигурява безопасно каране и плавен старт чрез подобряване на сцеплението и стабилността при промяна на посоката. Режимът за сняг също така намалява риска от загуба на контрол при хлъзгави пътни условия. |
MUD може да се използва при шофиране по кални или силно заснежени пътища. Настройките в този режим осигуряват оптимално сцепление с пътя и са идеални, ако например водачът случайно заседне на кален път |
![]() |
Лесен за управление без смяна на педала при различни условия
Ускорението и намаляването на скоростта могат да се контролират единствено чрез педала на газта, което прави автомобила по-лесен за управление. Иновативният педал скъсява времето за реакция при спиране, което може да допринесе за повишена безопасност на водача.
В структурата на шасито на новия Outlander е вложена стомана със свръхвисока якост на опън. Защитава пътниците с корпус, абсорбиращ енергията при сблъсък. По отношение на пасивната безопасност, шасито е допълнително подсилено, като резултат от допълнителното тегло на тяговата батерия.Нивото на шума е намалено, както и нивата на вибрации, за да осигурят по-комфортно и по-гладко возене.
Броят на въздушните възглавници също е увеличен за повишена безопасност. Новият Outlander PHEV е оборудван с 8 въздушни възглавници, включително и между шофьора и пасажера.
Благодарение на подобрената твърдост на каросерията, оптимизираното окачване и прецизното управление, Outlander може да се управлява лесно и с абсолютна увереност по градските улици и предизвикателните пътища. Outlander има и капацитет на теглене от 1600 кг (със спирачки).
Електрическото отопление използва циркулиращата, благодарение на водната помпа, гореща вода, за да затопля кабината дори и в моментите, в които бензиновият двигател не работи. Тази функция е изключително полезна, когато шофирате само в режим EV или рано сутрин, когато искате да затоплите автомобила без да будите съседите. При изключително студено време, електрическото затопляне допълва топлината, генерирана от бензиновия двигател. Това допринася и за по-дълъг EV пробег, дори в условия на студено време.
Челно стъкло с отопление
Фини реотани по цялото предно стъкло предотвратяват замъгляването или замръзването при определени атмосферни условия, гарантирайки перфектна видимост.
Волан с отопление
Воланът с отопление позволява да затоплите ръцете си веднага щом седнете в автомобила и е изключително полезен в студените зимни дни.
Отопление на всички седалки
Функцията за отопление е достъпна както за 1-ви, така и за 2-ри ред седалки.Температурата може да се регулира на 3 степени за всички седалки.
Вентилирани предни седалки и функция за масаж
Комфортът на предните седалки е подобрен чрез добавяне на функция за обдухване, с 3 нива на регулиране, а при полу-анилиновите кожени седалки (Semi-Aniline Brick Brown луксозна кожена тапицерия) е добавена и опция за масаж.
3-зонален автоматичен климатик
3-зонов автоматичен климатик е имплементиран за цялостен комфорт по време на шофиране. Температурните настройки могат да се регулират независимо за водача, пътника и пътниците отзад, според индивидуалните нужди на всички пасажери.
Head-Up дисплей
За добра видимост с един поглед, новият Outlander е оборудван с голям пълноцветен Head-Up дисплей, който се проектира на челното стъкло. Дисплеят ви позволява да видите бързо информацията и предупреждения по време на шофиране. Атмосферата, напомняща на високофункционална пилотска кабина, помага да се концентрирате върху шофирането.
Multi Around Monitor за по-добра видимост чрез използване на цифрови камери и 360° поглед около автомобила.
Двоен отваряем панорамен стъклен покрив
Outlander предлага и широко отварящ се панорамен покрив за комфорт и усещане за отвореност по време на шофиране.
Забележка: Елементите варират според нивото на оборудване. Моля консултирайте се с вашия местен дилър на Mitsubishi Motors.