Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS
  • ECLIPSE CROSS

Mitsubishi Eclipse Cross - Технологии

Технологиите за задвижване и безопасност на водача и пътниците в Mitsubishi Eclipse Cross са едни от най-важните компоненти, за които инженерите на Mitsubishi Motors са мислили при създаването на този автомобил.

Задвижване

Mitsubishi Motors разработи изцяло нов 4 цилиндров 1.5-литров бензинов двигател с турбокомпресия и система за директно впръскване на горивото. Моменталната реакция на педала на газта се осъществява благодарение на интегралната конструкция на изпускателния колектор и цилиндровата глава, системата MIVEC за безстепенно регулиране на фазите на газоразпределение (както за всмукателните, така и за изпускателните клапани) и компактния турбокомпресор с регулиране на налягането. Двигателят се предлага в комбинация със CVT автоматична трансмисия, като може да се използва в спортен режим с ръчно превключване на предавките от "пера" на волана. За почитателите на механичната смяна на предавките, Eclipse Cross може да бъде закупен и със 6-степенна механична трансмисия.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уникалната за Mitsubishi Motors интегрирана система за контрол на динамиката на автомобила - S-AWC: Накратко, разработената от Mitsubishi Motors система S-AWC представлява технология, която има за цел да контролира задвижващата сила и спирачното усилие на всяко от четирите колела, в частност чрез регулиране на разпределението на въртящия момент между левите и десните колела. Като основен елемент на тази концепция, системата 4WD осигурява пренос на оптимален въртящ момент към задните колела според подадената газ, скоростта на автомобила и условията на шофиране. Освен това, към 4WD на системата S-AWC на Eclipse Cross е добавена и система AYC (Active Yaw Control), която се активира чрез задействане на спирачките. На базата на това оборудване, S-AWC реагира точно в съответствие с действията на водача и поведението на автомобила. Системата S-AWC подобрява поведението на автомобила в завоите, стабилността при движение по права линия и при смяна на лентата, както и при условия на ниско сцепление с повърхността на пътя. Тя дава възможност да се използват три режима на шофиране, които се избират с помощта на превключвател в централната конзола: при нормални условия, системата 4WD използва режима AUTO, режимът SNOW е подходящ за заснежен или хлъзгав път, а режимът GRAVEL осигурява максимално 4WD задвижване за труден терен, лоши пътища или при затъване в кал или сняг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitsubishi motors global showroom