Генерален дистрибутор на Mitsubishi Motors Corporation за България
Начало Специални оферти Библиотека
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

Outlander PHEV завърши успешно азиатското кроскънтри рали 2014 за втора поредна година

Начало » Актуално » Outlander PHEV завърши успешно азиатското кроскънтри рали 2014 за втора поредна година

22.08.2014 Изтегли PDF Изтегли PDF

 

 Отново победител в класa си 

 

Токио, 18 август 2014 г.  Plug-in хибридният електромобил Outlander PHEV – SUV със задвижване на четирите колела, управляван от състезателен екип, подпомаган от Mitsubishi Motors Corporation (MMC) – завърши успешно сертифицираното от FIA азиатско кроскънтри рали 2014 (AXCR)*1 в своя T1E клас (електромобили). Трудният маршрут с дължина 1986 км бе преминат от екипа за 19 часа 17 минути и 12 секунди – спечелвайки първо място в този клас автомобили и 14-то място в общото класиране. Outlander PHEV завършва успешно това състезание вече втора поредна година, демонстрирайки отлично ниво на надеждност, издръжливост и проходимост при всякакви условия, с което доказа, че PHEV системата на задвижване се справя дори и с тежки пътни условия.

*1:

Стартът бе на 9 август в Тайланд, а финалът – на 15 август в Камбоджа.
За повече информация:  http://www.r1japan.net/axcr/.

 

  Кратко описание на състезателния автомобил

Участвалият в това рали състезателен автомобил Outlander PHEV използва модифицираната система на окачване от миналогодишния състезателен автомобил, при повишен пътен просвет и по-високо монтирана задвижваща батерия – за подобряване на офроуд възможностите на електромобила. Интегрираната в S-AWC (Super All-Wheel Control) система за контрол на динамиката на автомобила бе регулирана така, че да осигурява по-голяма тяга по трасето на състезанието. В състезателния автомобил бяха направени и други промени: монтиране на клетка от ролбари и долен протектор, олекотяване на капака на двигателя, на задната врата и интериорни компоненти, както и допълнителни уплътнения и удължен въздуховод за пресичане на водни препятствия. Като се изключат тези промени, състезателният автомобил използва почти същата плъг-ин хибридна електрическа система на задвижване (PHEV) и почти същите механични компоненти като серийно произвеждания модел.

 

·         Резултати за отделните етапи от състезанието

Outlander PHEV печели в своя клас за втора поредна година. Резултати по етапи – общо класиране:

Предварителен етап (9 август): 11-то място в общото класиране в предварителния етап, стартирайки от Патая, Тайланд.

Първи етап (10 август): Първи ден на състезанието, 13-то място в общото класиране.

Втори етап (11 август): Преминавайки успешно през пресечени, кални и блатисти терени в Тайланд, Outlander PHEV финишира 12-ти в общото класиране.

Трети етап (12 август): Трасето пресича границата между Тайланд и Камбоджа, в посока към Ангкор Ват – част от световното културно наследство на ЮНЕСКО. Този етап се характеризира със сравнително по-равен терен, където Outlander PHEV демонстрира своите предимства – благодарение на генерирания от електромоторите висок въртящ момент и S-AWC – и се класира на 11-то място.

Четвърти етап (13 август): В този етап, стартирайки от Ангкор Ват, Outlander PHEV достигна 9-то място в общото класиране.

Пети етап (14 август): Този изтощителен етап бе най-дългият, с най-труден и пресечен терен. Ниският пътен просвет принуди Outlander PHEV да се движи по-внимателно във втората част на отсечката, изоставяйки до 15-то място в общото класиране.

Шести етап (15 август): Последният етап от Пном Пен, отличаващ се с равен и високоскоростен терен, позволи на Outlander PHEV да се класира на 2-ро място за етапа и съответно 14-то място в общото класиране.

 

·         Г-н Ясуо Танака Yasuo Tanaka, технически директор

Тъй като специфичните за Asia Cross-Country Rally екстремни условия на този пресечен терен наистина ни затрудниха, когато участвахме за първи път в това състезание, тази година ние увеличихме допълнително пътния просвет на автомобила, за да подобрим неговите офроуд възможности. Аз съм много щастлив, че Outlander PHEV успя не само да финишира успешно вече втора поредна година при изтощителните условия на това рали, но и да се класира по-добре от миналата година. Освен това съм много доволен и горд, че Outlander PHEV успя да демонстрира по толкова убедителен начин надеждността и издръжливостта на създадената от MMC плъг-ин хибридна електрическа система за задвижване, както и изключителните възможности на 4WD-задвижването с два електромотора и системата S-AWC. Подобрената проходимост на Outlander PHEV тази година за различни видове терени означава, че сме успели да съберем още по-важна информация от това участие. Очаквам с нетърпение тази информация да бъде използвана в бъдещите ни разработки в сферата на електромобилите.

Mitsubishi motors global showroom