Генерален дистрибутор на Mitsubishi Motors Corporation за България
Начало Специални оферти Библиотека
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

MITSUBISHI PAJERO 2009

Начало » Актуално » MITSUBISHI PAJERO 2009

16.06.2009 Изтегли PDF Изтегли PDF

 

Балкан Стар Мотърс официално пусна в продажба новото поколение на иконата на марката – Mitsubishi Pajero с обновен двигател и скоростна кутия. С новата си конструкция, Pajero 3.2 Di-D вече разполага с мощност от 200 к.с. при 3,800 об/мин и въртящ момент 441 Нм при 2,000 об/мин. Модификацията от 2009 г. се предлага в дилърската мрежа на марката в цялата страна, както и на Автомобилен салон София 2009 г.

Още от появата на торпедото PX-33 през 1936 г. със задвижване на четирите колела, автомобилите 4x4 на Mitsubishi заемат отличително място на пазара.

Дори и в новаторските си проекти, като например оригиналния Pajero от 1983 г., един от първите офроудъри, тези автомобили винаги са впечатлявали със своята издръжливост и високопроходимост.

Днешните трудни икономически условия и промяната на продажбите в полза на по-малките автомобили говори за увеличаване на интереса към компактните SUV-та или т.н. кросовъри и обединението на пазарната им ниша с тази на по-големите и по-издръжливи офроудъри като Pajero и L200.

Въпреки това, предимствата на Pajero трябва да съответстват на нашето време и именно това бе приоритетът на инженерите на Mitsubishi Motors в Центъра за развойна дейност в Оказаки (Япония) при разработването на последната вълна подобрения в офроудъра, икона на марката.

… От 160 к.с. на 200 к.с. / От 280 г/км на 224 г/км

Почти три години след първоначалното му лансиране, следващото поколение на Pajero се появява с нова сила – с изцяло променени двигател и скоростна кутия, и с технически параметри, които го извеждат на челни позиции в сегмента му, включително и спрямо значително занижените емисии на CO2. В детайли:

Нова конструкция на двигателя и скоростната кутия:

  • С новата си конструкция, включваща промени в лагерите, главите на цилиндрите, буталата, свързващите щанги, разпределителните валове, системата на клапаните, турбокомпресора, маслената помпа, системата за впръскване и електронното управляващо устройство – Pajero 3.2 Di-D от 2009 г. вече разполага с мощност от 200 к.с. при 3,800 об/мин (+ 25% за M/T или + 18% за A/T) и въртящ момент 441 Нм при 2,000 об/мин (+ 16% за M/T или + 18% за A/T):

   A/T*  M/T**
Pajero    2006-2008  170 к.с.  160 к.с.
   373 Нм  381 Нм
Pajero 2009  200 к.с.  200 к.с.
   441 Нм  441 Нм

 
*М/Т – механична скоростна кутия
**А/Т – автоматична скоростна кутия

Тези значителни промени поставят Pajero начело в „Автентичния 4x4“ клас:
   Pajero LWB A/T  Land Cruiser LWB A/T  Pathfinder A/T
Мощност  200 к.с.  173 к.с.  171 к.с.
Въртящ момент  441 Нм  410 Нм  403 Нм
Макс. скорост*  180 км/ч  175 км/ч  175 км/ч
0 – 100 км/ч  11”1  11”5  11”8
Теглителна способност  3500 кг**  2800 кг  3000 кг

  • Ако законите разрешават такава скорост

**В зависимост от модификацията/двигателя

  • Освен с напълно променен двигател, Pajero 3.2 Di-D от 2009 година се отличава и с нова 5-степенна автоматична скоростна кутия.
  • В допълнение към по-дебелите стъкла на предните прозорци и вече включеното в серийното оборудване звукоизолиращо предно стъкло и допълнителните изолационни материали, направени са и допълнителни подобрения в блока на цилиндрите, главата на цилиндъра, буталата и разпределителните валове с цел подобряване на показателя NVH (по-ниско ниво на шума, вибрациите и нискочестотните трептения на каросерията), като индексът на артикулация е подобрен от 60% при 4,000 об/мин на 70% при същите обороти на двигателя.
  • На последно място, но не и по важност, значително са намалени и разходът на гориво и нивото на емисии на CO2 (Pajero LWB A/T Closed Flow DPF):

         Разход на гориво  Ниво на емисии на CO2
      Pajero 2006-2008  10.3 л/100 км  280 г/км
      Pajero 2009  8.5 л/100 км (- 17.4%)  224 г/км (- 17.3%)

Усъвършенстван пакет:
Освен подобрените технически характеристики и други усъвършенствания, Pajero модел 2009 г. се отличава също така с:

  • Нови 17- и 18-цолови джанти от лека сплав
  • Усъвършенствана мултикомуникационна система на Mitsubishi (увеличен капацитет на твърдия диск – от 30GB на 40GB, памет за съхранение на музика – 2000 песни/150 CD, добавени са нови страни*, по-добро покритие на картата**).
  • Като опция се предлага тапицерия на седалките от висококачествена тъмнокафява кожа/плат в комбинация с декоративни панели Granite Brown/Aluminum Silver.
  • Нов цвят на каросерията “Granite Brown” металик
  • Босна и Херцеговина, България, Хърватска, Черна гора, Румъния, Сърбия, Словения.

** Чешка република, Гърция, Унгария, Словашка република.

Забележка:

  • “Pajero” е “Montero” в Испания и “Shogun” във Великобритания.


Всички данни за  модела 2009 г. подлежат на окончателна хомологация
Балкан Стaр Мотърс: Балкан Стар Мотърс ЕООД е генерален дистрибутор на Mitsubishi Motors Corporation за България и е част от автомобилната група Блакан Стар, заедно с компаниите Балкан Стар Аутомотив ЕООД, Балкан Стар Ремаркетинг ЕООД, Ауто Франс 3000 ЕООД. Представителството на Mitsubishi Motors Corporation се поема от Балкан Стар през юни 2002 година. Мрежата за продажба на дребно на компанията разполага с 3 собствени клона в страната: в София, Пловдив и Варна, и договорни партньори в Бургас, Сливен, Русе, Стара Загора и Севлиево.

За допълнителна информация и снимки:
Божана Иванова, bozhana.ivanova@balkanstar.com 
www.mitsubishi-motors.bg

Mitsubishi motors global showroom