Този уебсайт ползва “cookies”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го се съгласявате с получаването на “cookies”
5 години гаранция

Запитване за оферта / Test Drive

Благодарим ви за интереса към моделната гама на Mitsubishi Motors! Моля, попълнете полетата по-долу, за да ви изпратим оферта или да организираме тест драйв с вашия дилър на Mitsubishi Motors.

  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално
  • Актуално

Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi реализира 10,76 милиона продажби през 2018 г.

Начало » Актуално » Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi реализира 10,76 милиона продажби през 2018 г.

31.01.2019 Изтегли PDF Изтегли PDF

 

 

 

Продажбите в Алианса се увеличават с 1.4% до 10.76 милиона през 2018 г. - 1 от 9 автомобила, продаден по света, е Renault, Nissan или Mitsubishi

- Продажбите на лекотоварни превозни средства се увеличават с 13.5% до 2 милиона

- Продажбите на електромобили нарастват с 34% спрямо предходната година до 725,000 броя, продадени от 2010 г.

- Прогресът се дължи на факта, че все по-голям брой от гамата на марките се разработва чрез споделени платформи (CMF)

Днес най-голямата група в автомобилната индустрия - Renault-Nissan-Mitsubishi, обяви, че общите продажби на всички членове на Алианса до 31.12.2018 г. възлизат на 10,756,875. Този резултат затвърждава лидерската позиция в продажбите на леки и лекотоварни автомобили.

Продажбите през 2018 г. са нараснали с 1.4% спрямо предходната година, като голяма част от прогреса се дължи на завишеното търсене на Renault Clio, Captur и Dacia Sandero, Nissan X-Trail/Rogue и Sentra/Sylphy, както и на Mitsubishi Eclipse Cross и XPANDER.

Ръст наблюдаваме и в продажбите на моделите, които са разработени на споделена платформа (Common Module Family (CMF)) – основна цел в средносрочния план на Алианса до 2022 г. Навлизането на Renault Kwid на повече международни пазари, както и увеличеният производствен капацитет на пикапа Nissan Frontier, който споделя елементи със съответните модели в гамата на Renault и Mercedes, също имат своя принос.

Осезаемо по-силно търсене наблюдаваме в сегмента на лекотоварните превозни средства - Renault Kangoo, Master и Traffic, Nissan Navara и Terra, както и Mitsubishi Triton/L200.

Основна част от стратегията на Алианса е да оптимизира синергията още на етап разработване, а след това и при производството с цел по-разширено присъствие на пазара и, съответно, по-добри резултати при продажбите на глобално ниво.

През 2018 г. Алиансът запазва отдадеността си на превозните средства с 0 вредни емисии. Лидерството в сегмента със 724,905 електромобила от 2010 г. насам се затвърждава, благодарение и на Renault ZOE и Nissan LEAF.

Всяка от компаниите в групата има следния принос - Groupe Renault повишава продажбите си с 3.2% до 3,884,295 бройки през календарната 2018 г. Nissan Motor Co., Ltd. осъществява продажби от 5,653,683, спад от 2.8%. Продажбите на Mitsubishi Motors Corporation възлизат на 1,218,897, ръст от 18.3% на годишна база.

Прогрес по 6-годишния план на Алианса до 2022 г.

Като част от средносрочния 6-годишен план на Алианса до 2022 г., стойността на годишните синергии се очаква да надмине €10 милиарда. Планирано е увеличение на допирните точки с цел 9 милиона автомобила, произведени на споделени платформи. Планът включва и разширяване употребата на общи двигатели в до 75% от автомобилите. Накрая, но не на последно място, се предвиждат 12 нови електромобила, както и 40 автомобила с различни нива на автономност.

Топ 10 пазари за Алианса

Китай - 1,920,541

САЩ - 1,611,952

Франция - 763,984

Япония - 727,823

Русия - 648,795

Мексико - 355,968

Германия - 343,656

Бразилия - 334,469

Италия - 277,941

Испания - 275,884

Toп 10 пазари на Groupe Renault* 

Франция - 689,788

Русия - 497,266

Германия - 235,609

Китай - 216,699

Бразилия - 214,822

Италия - 208,580

Испания - 189,480

Турция - 115,842

Аржентина - 114,348

Великобритания - 103,607

*с изкл. на Twizy

Toп 10 пазари на Nissan

Китай* - 1,563,986

САЩ - 1,493,877

Япония - 615,966

Мексико - 314,123

Канада - 149,117

Великобритания - 116,914

Русия - 106,138

Бразилия - 97,512

Испания - 72,943

Тайланд - 72,394

*вкл. Марката Venucia

Toп 10 Mitsubishi Motors пазари

Индонезия - 146,805

Китай - 139,856

САЩ - 118,075

Япония - 104,611

Австралия - 84,826

Тайланд - 84,560

Филипините - 65,894

Германия - 52,196

Русия - 45,391

Великобритания - 30,952

 

ЗА RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI

Groupe Renault, Nissan Motor Company и Mitsubishi Motors са основните членове на най-голямата група в автомобилната индустрия. Това партньорство е най-дългото и ефективно интеркулкултурно бизнес начинание в индустрията. Заедно брандовете реализират повече от 10.7 милиона продажби в близо 200 страни по света през 2018 г. Всички компании в групата са фокусирани върху максимално коопериране, с цел подобряване на конкурентоспособността. Всяка от тях има и стратегически партньорства с други автомобилни групи, като немската Daimler и китайската Dongfeng. Алиансът е лидер в производството на автомобили с 0 вредни емисии и работи усилено върху създаването на усъвършенствани технологии за автономно шофиране, свързаност и мобилни услуги в широка гама от достъпни модели.

www.alliance-2022.com

www.media.renault.com

www.nissan-newsroom.com

www.mitsubishi-motors.com/en/newsrelease/

Mitsubishi motors global showroom